Reklamačný poriadok

REKLAMÁCIA

Pre zjednodušenie procesu reklamácie tovaru zakúpeného cez e-shop www.ajja.sk nám najskôr zašlite na email info@ajja.sk :

  • číslo objednávky, ktorá obsahovala objednaný tovar
  • dôvod reklamácie (závady tovaru,…)
  • fotografiu poškodeného tovaru, alebo závady na tovare

Informáciu spracujeme, obratom Vám pošleme vyjadrenie a ďalší postup celej reklamácie.

VÝMENA

Ak Vám nesedí veľkosť, alebo farba a chcete nepoškodený a nepoužitý tovar len vymeniť, informujte nás o tom na adrese info@ajja.sk . Na základe spoločnej komunikácie dohodneme najjednoduchší a najrýchlejší postup výmeny.

Kompletne reklamovaný tovar (nie iba časť) zasielajte zabalený v obale zabraňujúcemu jeho poškodeniu s priloženým vyplneným  reklamačným formulárom (ak nemôžete formulár vytlačiť, napíšte jeho ekvivalent ručne) na adresu:

Zuel SK s.r.o., Lietavská Svinná 473, 013 11 Lietavská Svinná

K reklamácii nám tiež napíšte, aké riešenie je pre vás najlepšie. Budeme sa snažiť vyhovieť niektorej z možností.
O výsledku reklamácie Vám dáme vedieť emailom. Reklamáciu nemožno podať telefonicky. Tovar, ktorý bude na našu adresu zaslaný bez vysvetlenia, bude obratom vrátený späť.

VRÁTENIE

Ak si želáte odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu, môžete tak urobiť do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Odstúpenie od zmluvy musí byť uskutočnené písomnou formou, pre tento účel prosíme vyplňte formulár Odstúpenie od zmluvy .

Tovar nesmie byť poškodený, používaný, musí byť v pôvodnom obale bez známok opotrebovania.

Tovar nám neposielajte na dobierku. Takáto zásielka nebude z našej strany prijatá. 

Adresa pre vrátenie tovaru:

Zuel SK s.r.o, Lietavská Svinná 473, 013 11 Lietavská Svinná

Predávajúci:    Zuel SK s.r.o

                        sídlo: Lietavská Svinná 473, 013 11 Lietavská Svinná

                        IČO: 55769756  DIČ: 21 22 08 37 33

Nie sme platca DPH. Spoločnosť zapísaná v obchodnom registri OS Žilina, oddiel: Sro, vložka č. 83280/L